Округли сто под називом „Потрошачка права и како их остварити“ одржан је данас у сали Дома синдиката у Лесковцу. Том приликом, грађанима је представљен извештај о раду Регионалног центра за заштиту потрошача источне и јужне Србије, а имали су прилике и да чују у којим се то областима најчешће крше потрошачка права. Окупљени грађани су током дискусије презентовали најчешће проблеме у остваривању потрошачких права и својим искуствима потврдили чињеницу да се највећи број притужби грађана односи на квалитет робе, тачније на квалитет обуће и електричних уређаја попут рачунара, телевизора и сл.
Правни саветници су окупљенима пружали правне савете и информације, а представљен им је и једноставан схематски приказ рекламационог поступка. По речима Боривоја Ђорђевића, правног саветника Регионалног центра за заштиту потрошача источне и јужне Србије, у великом броју случајева грађани не знају како да поднесу захтев за рекламацију, односно који су законом предвиђени рокови за одговор трговца/пружаоца услуга на рекламацију и решавање рекламације, па отуда и честе повреде њихових потрошачких права.
Приказ рекламационог поступка можете преузети овде
Пројекат „Регионални центар за заштиту потрошача источне и јужне Србије“ реализује удружење Народни парламент, уз финансијску подршку Министарства трговине, туризма и телекомуникација Републике Србије